REGULAMIN SZKOLNEGO KIERMASZU PODRĘCZNIKÓW UŻYWANYCH
- Organizatorem szkolnego kiermaszu podręczników używanych jest Samorząd Uczniowski.
- Celem kiermaszu jest umożliwienie sprzedaży i zakupu używanych podręczników przez uczniów naszej szkoły.
- Używany podręcznik może sprzedać na kiermaszu każdy uczeń naszej szkoły.
- Sprzedaży podlegają wyłącznie podręczniki obowiązujące w naszej szkole w bieżącym roku szkolnym.
- Przeznaczone do sprzedaży podręczniki należy przygotować poprzez wymazanie ewentualnych notatek.
- Podręczniki przeznaczone do sprzedaży należy wycenić. Przy wycenie należy uwzględnić stan książki. Podręcznik należy podpisać ołówkiem, sporządzić listę podręczników które będą sprzedawane.
- Podręczniki sprzedawane są przez samorząd uczniowski, za każdy sprzedany podręcznik samorząd uczniowski pobiera 1 zł.
- Podręczniki należy przynosić do sali 110 od 02.09.2021 r. do 07.09.2021 r.